sobota, 9 maja 2015

Nowości

Siedzę sobie tak nad nowym rozdziałem i czytając poprzednie... Przykro mi, ale dopiero teraz do mnie dotarło, jakie to opowiadanie jest okropne -,- zupełnie inaczej niż sobie zaplanowałam...
Piekielny dar oficjalnie zostaje usunięty!
Wybaczcie mi, ale chciałabym to jednak napisać tak, jak chciałam na początku i wrócę do was z tym opowiadaniem, gdy będę minimum w połowie historii, żebyście nie musieli czekać nie wiadomo ile na nowy rozdział...
Jeszcze raz przepraszam :c
Lonely S/Seo

4 komentarze:

  1. Strasznie szkoda, że zawieszasz, ale jeśli wrócisz (a trzymam Cię za słowo, że wrócisz!) no to jakoś przeżyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twój blog o taki rodzaj bloga mi chodziło będę czekać mam nadzieję , że coś między nimi coś zaiskrzy .Mam nadzeje ze szybko wrocisz. 😈 😈😈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrócić, jak najszybciej, ale obawiam się, ze będzie to możliwe dopiero we wrześniu... Chciałabym miec chociaż juz polowe napisaną, abym miała juz jakos zaplanowana dalsza czesc i rozdziały by się łączyły ze sobą... Jak zwykle tworze milion wątków, a później nie wiem co z nimi zrobić :c
      Pozdrawiam!
      Lonely <3

      Usuń
  3. Halo halo informuje cię żę jest już wrzesień oczekuje na reaktywacje . Powiedziałaś że wrócisz !!!

    OdpowiedzUsuń